BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 10 January 2022

Saya Seorang Blogger


Tak sangka blog saya ni sudah berusia12 tahun. Tulisan di dalam ni banyak manafaat bagi mereka yang suka membaca. Walaupun saya tidak ada menghasilkan buku, sekurang kurang ada laman yang ada ilmu saya kongsikan untuk dijadikan bekalan akhirat ,menulis yang baik baik, kata nasihat dan pengalaman hidup.



Dr Syukur Fahmi yang tolong buatkan blogspot saya bernama Field of Dream dan menulis kata pujangga. Beliau langsung membuat email untuk blogspot ini. Jadilah saya seorang blogger. (Terima kasih Dr Fahmi, jasamu sentiasa dikenang.)


Dengan email ini, saya gunakan untuk sign up facebook Mak Liza dan page Baitus Solehah. Dari tahun 2009 hingga kini dan akan datang. Bermakna setiap penulisan yang mendatangkan manafaat, pasti beliau sahamnya. Memang saya memastikan segala tulisan saya bukan sesuatu yang sia sia dan lagha.


Begitulah cara seseorang berbakti , melakukan kebaikkan yang berpanjangan. Malakukan amal jariah yang sentiasa mengalirkan pahala apabila kita di alam barzakh sana.



Impianku menjadi isteri solehah, 
selepas Allah dan RasulNYA, 
cinta kasih sayang adalah untuk zaujku.

0 comments: