BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 12 May 2010

Bila aku telah Tiada



 Bagaimana bisa menulis jika hati dipenuhi oleh perasaan gundah dan duka?


Gundah gulana bagaikan penjara
Sesekali kubuka mata
Ingin kembali walaupun seketika


Biar terus ku berlari dan lari
Waktu yg sama ku mencari
Jalan keluar dari mimpi ini 

Ku dikejar bayang hitam
Memberi arahan yang buta
Sesekali kubuka mata
Ingin kembali walaupun seketika

Takkan pudar
Jika ku lepaskan segalanya kepadamu

Bila Aku Sudah Tiada

Bila, aku sudah tiada
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya…




Impianku menjadi isteri solehah, 
selepas Allah dan RasulNYA, 
cinta kasih sayang adalah untuk zaujku.

0 comments: